Ligowe
Dodany: Komentarzy: 0

Które zespoły z Suchowoli rządzą na Facebooku?

Postanowiliśmy sprawdzić, jak popularne są w Suchowoli facebookowe strony drużyn Playarena. Jak się okazało, nasza liga ma o kilka polubień mniej niż fanpage jednej z ekip, a konkretnie Browaru. Kto i co zdecydowało o sukcesie Browaru? Co przyciąga czytelników? Oto odpowiedzi!
 

Ranking najpopularniejszych drużyn Playarena Suchowola

Miejsce  Nazwa drużyny Liczba polubień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
 Browar
 Playarena Suchowola
 Wesołkowo
 ODFP
 Eurocentr Suchowola
 FC Stock
 Rabona
 Majstry
 Rekiny
 Wild Tigers
713
704
359
345
320
192
179
149
106
41

 

Dawid Kolenda, BrowarZ budową fanpage'a jest jak z budową drużyny. Bardzo łatwo jest zebrać kilka osób, kilka polubień, ale powyżej 200 "lajków" zaczynają sie schody. My po tych schodach wspinamy się już 7 lat, czasem robimy większe czy mniejsze kroczki, ale nadal idziemy do góry. Rozgłos dają nam różnego rodzaju rozgrywki, na których kibice mogą nas oglądać, a następnie obserwować na wspominanym fanpage'u. Naszą stronę prowadzę ja sam, ponieważ jako kapitan to ja umawiam mecze oraz jako pierwszy dowiaduję się o różnego rodzaju turniejach, do których zgłaszam swój zespół. Jaki największy zasięg posta mieliśmy? Wydaje mi się, że coś ok. 5 tysięcy. Co do fanpage'a rozgrywek Playarena Suchowola, to jestem jego administratorem wspólnie z Mariuszem Klimem i do tej pory udało nam się zebrać ponad 700 "lajków", co jest dobrym osiągnięciem biorąc pod uwagę inne miasta, jednak nie jest to wynik, który nas satysfakcjonuje. Obecnie przygotowujemy konkurs wspólnie z jedną z naszych miss. Mamy nadzieję, że na początku kwietnia uda się ruszyć z tą inicjatywą i kolejne polubienie się posypią. Ostatnio zaobserwowałem z kolei, że dużym zainteresowaniem na naszej stronie cieszą sie filmiki ze spotkań, które są rozgrywane przez nasze drużyny. W tym roku największym zainteresowaniem cieszył się za to post o wyróżnieniu na gali sportowej Mateusza Łabieńca, który dotarł aż do 8 tysięcy osób. Na koniec dodam jeszcze, że zaobserwowaliśmy duży wzrost fanów, po tym jak na stronie głównej playarena.pl pojawił się artykuł o najpopularniejszych fanpage'ach. Wtedy mieliśmy zaledwie 580 polubień.

Piotr Czygier, FC StockDostęp do redagowania oraz edytowania postów na fanpage'u FC Stock mają trzy osoby, natomiast to, co tam trafia i się ukazuje, staramy się dogadywać całą drużyną na Facebooku. Szanujemy zdanie każdego zawodnika oraz piszemy w taki sposób, aby nie urazić żadnego z rywali, a także trafić do każdego z zainteresowanych. Co ważne, prowadzenie fanpage'a to ciekawa sprawa. Tym bardziej że mając o tym pojęcie, można trafić do sporego grona osób. Może reakcje pod naszymi postami nie są liczbami powalającymi na kolana, ale ich zasięg oscyluje w granicach od 350 do 2000 ludzi. Nawet pod życzeniami dla graczy z drużyny potrafimy wykręcić liczby z czterema cyframi, a myślę, że nie jest to takie łatwe. Zdajemy sobie sprawę, że Internet należy do młodych ludzi, a nasi sympatycy i kibice to właśnie osoby w młodym wieku, więc staramy się wykorzystywać to do maksimum możliwości Facebooka. Co prawda nigdy się nad tym nie zastanawiałem, ale w porównaniu do innych miast fanpage Playarena Suchowola działa całkiem nieźle​. Logiczne, że miasta z większą liczbą mieszkańców mają większe pole do popisu co do dobierania administratorów, lecz naszym zdaniem prowadzący naszą stronę radzą sobie naprawdę dobrze. Jeśli chodzi o facebookowe profile innych drużyn, to nie wiemy, którzy kapitanowie akurat prowadzą strony swoich zespołów na Facebooku, lecz naszym zdaniem najlepiej obecnie wyglądający fanpage w naszej lidze to FC Stock. Staramy się w miarę obiektywnie oceniać sytuację na boisku, wstawiamy zdjęcia oraz grafiki, a także pozostajemy w kontakcie z ludźmi udzielającymi się w komentarzach. Z tego, co widziałem, to swój fanpage prowadzą także Majstry, Browar, Rekiny oraz Eurocentr. U reszty zespołów jest chyba stypa. Jeżeli kogoś pominąłem i czuje się urażony, to przepraszam.

 

powrót do listy

Komentarze

Brak komentarzy
Jeżeli chcesz dodać komentarz, musisz być zalogowany. Zaloguj
Advertisement