Playarena Cup 2011
Jakiś czas temu – kiedy Playarena była jeszcze tylko w głowach założycieli, a wizja rozgrywek nabierała dopiero kształtu – padł pomysł szalony: „grajmy o Mistrzostwo Polski”. Nie zastanawiając się zbyt długo – wzięliśmy się do roboty. Do tej pory 3 krotnie rozegraliśmy o tytuł Mistrza Polski Playarena. Turniej z edycji na edycję rośnie w siłę. Gra z nami coraz więcej drużyn. Z roku na rok wyraźnie wzrasta poziom gry, a walka o awans do finałów staje się coraz bardziej zacięta.
Odrobina historii
Ściągamy do Wrocławia najlepszych zawodników z kraju. Zobacz jak wyglądała walka o Mistrzostwo Polski w minionych sezonach:
Playarena CUP – Wrocław 2008 - zobacz relację z turnieju
Playarena CUP – Wrocław 2009 - zobacz relację z turnieju
Playarena CUP – Wrocław 2010 - zobacz relację z turnieju
Playarena CUP 2011 – koncepcja
W rozgrywkach Playarena bierze już udział kilkadziesiąt miast. Potencjalnych finalistów jest wiec zbyt wielu, żeby rozgrywkę o Mistrzostwo zamknąć w ramach 1 turnieju. Dlatego w roku 2011 walka o tytuł Mistrza Polski Playarena rozegra się w ramach 3 etapów. Dowiedz się więcej o poszczególnych etapach.
I Etap: lipiec 2010 - czerwiec 2011
W ramach miejskich lig rywalizujemy o tytuł Mistrza Miasta. Mistrzowie lig w swoich miastach na pewno awansują do Etapu II. W najbardziej aktywnych miastach do Etapu II awansują również drużyny, które zajmą w lidze czołowe miejsca w tabeli.
II Etap: czerwiec 2011
Rozegrane zostaną 4 turnieje eliminacyjne do Wielkiego Finału. Turnieje odbędą się w regionach Północ, Południe, Centrum-Wschód, Zachód.
III Etap: lipiec 2011
Wielki Finał Playarena - 32 najlepsze zespoły z kraju walczą o tytuł Mistrza Polski rozgrywek ligowych Playarena podczas 2 dniowego turnieju.
Playarena CUP 2011 – finały regionalne
Miasta goszczące finały regionalne zostaną wybrane wiosną 2011. W ramach poszczególnych regionów rywalizować będą najlepsze zespoły z miast znajdujących się w danym województwie.
Region Północ: zachodniopomorskie, pomorskie, warmińsko-mazurskie, kujawsko-pomorskie.
Region Południe: śląskie, małopolskie, podkarpackie, świętokrzyskie.
Region Centrum-Wschód: mazowieckie, podlaskie, lubelskie, łódzkie.
Region Zachód: wielkopolskie, dolnośląskie, opolskie, lubuskie.
W wyścigu o organizację turnieju regionalnego biorą dzisiaj udział m.in.: Warszawa, Wrocław, Pabianice, Nysa, Lubin, Toruń, Ruda Śląska, Szczecin, Police, Białystok, Gorzów Wielkopolski, Zielona Góra czy Poznań. Nadal możesz zgłosić również Twoje miasto.
Jak pozyskać finał regionalny dla swojego miasta?
Finały regionalne zostaną przeprowadzone w miastach, w których uzyskamy najlepsze warunki dla przeprowadzenia tego typu imprezy. Bardzo ważne jest zaangażowanie Ambasadorów, władz miejskich oraz lokalnych sponsorów. Poniżej przedstawiamy podstawową listę zagadnień, które decydują o możliwości rozegrania w mieście turnieju regionalnego:
- Obiekt spełniający określone wymogi:
- 4 boiska piłkarskie (w obrębie 1 lokalizacji lub położone blisko siebie)
- wymiary boiska 60m x 30m, wymiary bramek 2m x 5m
- Wsparcie finansowe dla turnieju:
- koszt przeprowadzenia finału regionalnego to ok. 25 000 – 30 000 zł
- Stowarzyszenia Playarena nie stać na pokrycie całości kosztów
- kluczowe jest wsparcie finansowe dla turnieju ze strony miasta oraz lokalnych sponsorów
- część kosztów można rozliczyć w ramach barteru (np. sponsoring nagród w zamian za reklamę na turnieju)
- Wsparcie lokalnych mediów dla turnieju
- Pomoc w promowaniu wydarzenia wśród mieszkańców miasta
- Bezpieczeństwo drużyn przyjezdnych
Chcesz mieć finał w Twoim mieście?
- Napisz na adres: mistrzostwa@playarena.pl
- W tytule maila wpisz: „Playarena CUP - formularz zgłoszeniowy miasta”
- W odpowiedzi wyślemy Ci odpowiedni dokument zawierający szczegółowe informacje na temat organizacji finału regionalnego w Twoim mieście.
Playarena CUP już dzisiaj jest największym w Polsce turniejem dedykowanym amatorskiej piłce nożnej. Z roku na rok zwiększamy skalę rozgrywek. Robimy wszystko, żeby finaliści czuli się jak nasi goście. Uczymy się na błędach i ciężko pracujemy na to, żeby każda kolejna edycja była lepsza od poprzedniej. Jak dobrze pójdzie – to w roku 2012 ściągniemy na finały pierwsze drużyny z Europy. To nasza wspólna impreza. Chcesz pomóc? Pracy jest aż nadto – zapraszamy na pokład!
Komentarze
Łukasz Smoczyk
+
0
/
-
0
ponad 13 lata temu
Powiem szczerze ,że bardzo liczę ,iż Szczecin dostanie możliwość organizowania "turnieju barażowego". Miejsca u nas sporo, można to przeprowadzić na: Witkiewicza,Arkonii,Chopina (Chodź tam boisko to tragedia) itp. Tylko czy nasze miasto będzie chętne? Mam nadzieję.
Mateusz Jamka
+
0
/
-
0
ponad 13 lata temu
Zawsze idzie dogadać się z miastem, aby zostalo dane miasto partnerem tego turnieju regionalnego, a wzamian udostepnili by obiekty np. za symboliczną 1zł. (chodzi mi przedewszystkim o miasto gospodarzy tego turnieju)
Krzysztof Goły
+
0
/
-
0
ponad 13 lata temu
turniej 2 dniowy to prawie 2 krotne koszty najmu tego wszystkiego. Przynajmniej tak mi sie wydaje :)
Wojtek Dudek
+
0
/
-
0
ponad 13 lata temu
Adamie - "boiska położone blisko siebie" - decyduje tutaj zdrowy rozsądek. Turniej powinien się po prostu odbywać w takim miejscu, które nie będzie wymagało podróżowania po mieście w celu rozegrania kolejnego meczu. Więcej szczegółów podajemy już w samym dokumencie zgłoszeniowym miasta. W uzasadnionych wypadkach rozważymy również rozegranie turnieju na 2 boiskach (potrwa wówczas 2 dni).
Wojtek Dudek
+
0
/
-
0
ponad 13 lata temu
Piotrze - podaję podstawowe (nie wszystkie) kategorie kosztów organizacji turnieju: wynajem obiektu (4 boiska) na 12 godzin, wynajem nagłośnienia, wynajem namiotów 3 x 6 m (na potrzeby punktu ratowniczego, punktu informacyjnego, punktu nagłośnienia), wynajem ok. 40 krzeseł i 20 stołów, wynajem trybun (opcjonalnie), wynajem ok. 200m barierek (jeśli boiska nie są od siebie oddzielone), wynajem 2 samochodów dostawczych, wynagrodzenie dla sędziów, wynagrodzenie dla ratowników, usługa firmy ochroniarskiej, sprzęt do gry, woda dla zawodników, nagrody dla zawodników, wydruk materiałów promujących turniej, usługa ekspozycji materiałów promujących turniej (plakaty wieszamy legalnie), usługa nagrania i montażu materiału video z turnieju, ubezpieczenie NNW dla 400 osób, ubezpieczenie OC organizatora imprezy. Część usług można zorganizować w ramach wymiany barterowej. Naszym celem jest oczywiście optymalizacja wszelkich kosztów, tak więc jeśli tylko będzie można całość zorganizować taniej - na pewno to zrobimy.
Sebastian Sobociński
+
0
/
-
0
ponad 13 lata temu
Ale Szczecin może spokojnie sie ubiegać o organizacje turnieju;D
Adam Michalik
+
0
/
-
0
ponad 13 lata temu
hmm boiska, sędziowie, medycy, ochrona(?), puchary i wiele innych zapewne :P
Piotr Adamiec
+
0
/
-
0
ponad 13 lata temu
Z ciekawości - na co wy chcecie wydać 30 tysi? Pomijam wynajem boisk oczywiście, bo to jest wiadome.
Patryk Płomiński
+
0
/
-
0
ponad 13 lata temu
No my w tym roku, nie jesteśmy w stanie starać o którąś z Tych Imprez, natomiast w przyszłym roku już na pewno będziemy Starać się o którąś z Tych Imprez :) a co do Funduszy na to, to myślę, że Na pewno znajdą się osoby w naszym mieście, które będą chciały wesprzeć tak Wielką Imprezę :)
Krzysztof Goły
+
0
/
-
0
ponad 13 lata temu
no Adam zeby nie jezdzic z 1 boiska na 2 :D
Adam Michalik
+
0
/
-
0
ponad 13 lata temu
boiska położone blisko siebie... wyrażenie względne, jak bardzo blisko mają być? :) bo sądzę, że blisko oznacza co innego np. w Lubinie i we Wrocławiu :P