Ligowe
Dodany: Komentarzy: 0

Regulamin rozgrywek w Lubinie - sezon 2017/2018

§ 1. Organizator

Organizatorem rozgrywek jest:

Polska Federacja Piłki Nożnej 6-osobowej „Playarena”
ul. Parkowa 25
51-616 Wrocław

Z Organizatorem należy kontaktować się za pośrednictwem Ambasadorów Playarena:

Bartosz Sawicki
Piotr Fortuna
Dawid Majewski
Radosław Bójko
 

§ 2. Przepisy ogólne

2.1. Fair Play

Pierwszą zasadą rozgrywek Playarena jest gra Fair Play.
Wszelkie przypadki naruszenia nietykalności cielesnej zawodników powinny zostać zgłoszone organom ścigania.
Sprawcy będą karani dożywotnim wykluczeniem z rozgrywek.
Drużyny są odpowiedzialne za zachowanie swoich kibiców podczas meczów.
Ambasadorowie mają prawo wykluczyć drużynę z rozgrywek, w przypadku nieodpowiedniego zachowania jej zawodników lub kibiców.

2.2. Rozgrywki Playarena

2.3. Jeden sezon = drużyny graja ze sobą max. dwa mecze w sezonie

Sezon ligowy trwa od 1 września 2017 do 30 czerwca 2018.

2.5. Kategorie wiekowe

W Lubińskiej Lidze Nike Playarena może grać każdy kto ukończył 13 rok życia.

2.6. Zdrowie zawodników

Zawodnicy biorący udział w rozgrywkach Lubińskiej Ligi Nike Playarena oświadczają, że stan zdrowia zezwala na udział w zawodach sportowych. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za udział w rozgrywkach osób chorych i wynikłe z tego wypadki. Organizator nie zapewnia ubezpieczenia NNW zawodnikom.

2.7. Wizerunek marketingowy

Użytkownik, umieszczając w swoim Profilu dane, wizerunek lub inne treści, wyraża zgodę na wgląd w te informacje przez innych Użytkowników oraz Administratora, jak również upoważnia Administratora do ich wykorzystania zgodnie z zapisami Regulaminu Serwisu Użytkownik udziela Administratorowi prawa do nieodpłatnego wykorzystywania i rozpowszechniania zamieszczonych przez tego Użytkownika treści a w szczególności wizerunków w celu przygotowania wszelkiego rodzaju materiałów przez Administratora lub na użytek Administratora.

Każdy zawodnik wyraża zgodę na wykorzystanie przez Organizatora do celów marketingowych swojego wizerunku utrwalonego w formie fotograficznej lub filmowej podczas meczów Playarena oraz powiązanych z rozgrywkami eventów.
 

§ 3. Warunki uczestnictwa

Warunkiem uczestnictwa w lubińskich rozgrywkach Playarena jest: zarejestrowanie konta zawodnika z prawdziwymi danymi osobowymi w serwisie Playarena.pl; poprawne uzupełnienie karty zawodnika z widoczną twarzą na zdjęciu, stworzenie profilu własnej drużyny (lub dołączenie do składu drużyny, która posiada już swój profil w serwisie) oraz zapisanie drużyny do Lubińskich rozgrywek w serwisie Playarena.pl.

W przypadku łamania tego punktu regulaminu, Administrator Rozgrywek może wykluczyć zawodnika i drużynę, w której gra, z rozgrywek lub usunąć konto w serwisie.

Każdy zawodnik może posiadać tylko jedno konto w serwisie. W przypadku, jeśli zawodnik będzie posiadał kilka kont w serwisie, wszystkie te konta (oprócz „konta głównego”) zostaną mu usunięte, a sam zawodnik może zostać zawieszony w rozgrywkach przez Ambasadora.

3.1. Czas na rozegraniu meczu

Drużyna aktywna to drużyna, która w swoim składzie ma wymaganą minimalną liczbę zawodników.
Drużyna składająca się z mniejszej liczby zawodników niż wymagalne minimum, jest drużyną nieaktywną i nie może rozgrywać meczów do czasu skompletowania składu.

3.1.2.

Każda drużyna w ciągu mięsiąca musi rozegrać minimum jeden mecz w innym wypadku zostanie zbanowana.

3.2. Zmiana nazwy drużyny

Aby zmienić nazwę drużyny w portalu należy dokonać opłaty 10 zł na konto Playarena.

Dane do przelewu:
Nazwa / Imię i nazwisko: „Playarena” Sp. z o.o.
Adres: ul. Parkowa 25, 51-616 Wrocław
Numer rachunku odbiorcy: 56 1030 0019 0109 8533 0001 5750
Nazwa banku: BH Sektor Bankowości Detalicznej
Kwota: 10zł
Tytuł płatności: Stara nazwa drużyny, Nowa nazwa drużyny.

Po dokonaniu opłaty, nazwa drużyny zostanie zmieniona w serwisie. Aby przyśpieszyć ten proces należy przesłać potwierdzenie dokonania przelewu do Ambasadora oraz na adres mailowy pomoc@playarena.pl. Nazwa drużyny nie może pokrywać się z nazwą innego zespołu, który funkcjonuje już w serwisie. Można to sprawdzić w wyszukiwarce drużyn na portalu: http://playarena.pl/search/team/search_type/3.
 

§ 4. Drużyna i zawodnicy

4.1. Uzupełnione karty zawodników

Wszystkie osoby zapisane do zespołu, muszą posiadać uzupełnioną kartę zawodnika. Za uzupełnienie karty zawodnika rozumie się:

• podanie prawdziwych danych osobowych;
• dodanie zdjęcia profilowego (z widoczną twarzą);
• wpisanie poprawnej daty urodzenia;
• wybranie numeru na koszulce i pozycji na boisku.

Drużyna, która będzie posiadała w swoim składzie zawodników z niepoprawnie uzupełnionymi kartami profilowymi, w momencie weryfikacji zostanie ukarana odjęciem punktów, których liczba będzie zależna od ilości niepoprawnie wypełnionych kart. Jedna karta to minus 1 pkt., dwie karty - minus 2 pkt., itd.

4.2. Kapitan zespołu

Każda drużyna musi posiadać w portalu swojego kapitana. Spełnia on bardzo ważną funkcję, ponieważ do jego obowiązków należy:

• zgłaszanie zespołu do rozgrywek;
• umawianie meczów ligowych i towarzyskich;
• zatwierdzanie wyników meczów;
• zarządzanie składem;
• dbanie o zachowanie swoich zawodników;
• kontakt z Ambasadorami / Administracją rozgrywek.

Kapitan musi mieć w profilu podany numer telefonu do kontaktu

4.3. Liczba zawodników w drużynie

W drużynie mogą grać wyłącznie zarejestrowani użytkownicy serwisu Playarena.pl. Aby móc rozgrywać mecze zespół powinien liczyć minimalnie 6 osób.

4.4. Liczba drużyn przypadających na jednego zawodnika

Zawodnik zgłoszony do gry w 1 lidze nie może być członkiem innej drużyny w rozgrywkach Liga Nike Playarena.

4.5. Ile razy w ciągu sezonu mogę zmienić drużynę, w której gram?

Maksymalnie 2 razy w ciągu sezonu w innym wypadku zostanie zbanowany. W razie złamania limitu zawodnik zostaje wykluczony z rozgrywek do końca sezonu. Mecze z udziałem tego zawodnika, rozegrane po wykluczeniu, zostają zweryfikowane jako walkower.
 

§ 5. Przepisy ligowe

5.1. Punktacja w tabeli

Za zwycięstwo w meczu ligowym drużyna otrzymuje do tabeli trzy punkty. W przypadku remisu obie drużyny otrzymują po jednym punkcie. Za porażkę punkty nie są przyznawane.

5.2. Kolejność w tabeli

Przy ustalaniu kolejności w tabeli ligowej bierzemy pod uwagę kolejno:

• ilość zdobytych punktów w lidze;
• bilans zdobytych/straconych bramek;
• większa ilość zdobytych bramek;
• wynik bezpośredniego spotkania pomiędzy zainteresowanymi drużynami;

Gracie, gdzie i kiedy się umówicie.
DRUŻYNA w ciągu sezonu może max.oddać 3 walkowery.
Każdy następny walkower powoduje, że drużyna zostaje wyrzucona z ligi.
 

§ 6. Przepisy meczowe

6.1. Reguły meczu

6.1.1. Czas trwania meczu

Czas trwania meczu zależy wyłącznie od drużyn ile czasu chcecie grac ze sobą w danym meczu czas trwania meczu przez obie drużyny ustalany jest indywidualnie przed rozpoczęciem meczu.

6.1.2. Ilość zawodników na boisku

Mecze rozgrywamy w systemie 6x6 (pięciu zawodników w polu + bramkarz) lub 5x5, 7x7, 8x8 (tylko po akceptacji warunku z obu stron). Brak akceptacji gry w systemie 5x5, 7x7 i 8x8 nie oznacza unikania spotkania.

6.1.3. Boisko i sprzęt

Obie drużyny ustalaja ze sobą na jakim boisku będą grali i kto przyniesie piłki
Spotkania w ramach Lubińskiej Ligi Nike Playarena odbywają się wyłącznie na terenie Miasta Lubina.

6.1.4. Stroje

Podczas umawiania spotkania kapitanowie powinni ustalić kolory strojów w jakich zagrają.

6.1.5. Fair Play

Nadrzędna zasada, której wymagamy od zawodników grających w ligach Playarena, to zasada Fair Play.

6.2. Obecność na meczu

Po każdym meczu kapitanowie drużyn uzupełniają obecność zawodników swojej drużyny podczas meczu. W formularzu pomeczowym wpisują także liczbę zdobytych przez poszczególnych zawodników bramek oraz wybierają piłkarza meczu z drużyny przeciwnej.

Uzupełnienie tych danych następuje w formularzu ustalania wyniku meczu. Tylko zawodnicy faktycznie grający w danym meczu dostają „obecność” od kapitana i tym samym uzyskują indywidualne punkty zawodnika.

Zawodnicy grający w meczu, a nie zarejestrowani w serwisie Playarena, narażają swoją drużynę na późniejsze konsekwencje.

6.3. Ustalanie wyniku

Na wprowadzenie wyniku drużyny mają czas do północy 7-go dnia po zakończeniu meczu. Specjalny licznik w szczegółach danego meczu, odmierza pozostały do wykonania tej czynności czas. Wprowadzanie wyniku po zakończonym meczu składa się z jednej lub dwóch rund głosowania. Zakładamy, że grają ze sobą 2 zespoły: A oraz B.

Runda pierwsza głosowania:

• po rozegranym meczu kapitan drużyny A uzupełnia w serwisie wynik spotkania.
• uzupełniony wynik trafia do akceptacji do kapitana drużyny B.
• jeżeli kapitan drużyny B zaakceptuje proponowany wynik to uzgodniony wynik przeliczany jest na punkty w tabeli ligowej, a ustalenie wyniku kończy się sukcesem. Jeśli jednak kapitan drużyny B nie zgodzi się na propozycję kapitana drużyny A i prześle do niego inną propozycję wyniku, następuje druga runda głosowania.

Runda druga głosowania (ostatnia):

• druga runda głosowania jest rundą ostateczną, dlatego przed wpisaniem ostatecznych propozycji zalecana jest konsultacja (w drodze bezpośredniego kontaktu) prawidłowego wyniku pomiędzy kapitanami zainteresowanych drużyn.
po upewnieniu się, iż obaj kapitanowie zgadzają się co do ostatecznego wyniku kapitan drużyny A odsyła kapitanowi drużyny B poprawioną propozycję wyniku.
• po akceptacji ostatecznej propozycji wyniku meczu przez kapitana drużyny B, wynik meczu zostaje ostatecznie ustalony
• w przypadku braku akceptacji wyniku meczu przez kapitana drużyny B, mecz zostaje uznany za niedogadany i jego wynik nie znajdzie się w tabeli.
• przy ustalaniu wyniku meczu nie ma znaczenia, który z kapitanów jako pierwszy wyśle propozycję wyniku.
Uwaga: W przypadku wysłania wyniku przez jednego z kapitanów i braku jakiejkolwiek odpowiedzi ze strony drugiego kapitana, w wyznaczonym do wprowadzenia wyniku czasie, wynik zaproponowany zostanie wpisany do tabeli ligowej i uznany za ostateczny wynik meczu. Ósmego dnia wynik zostanie zaakceptowany automatycznie. Jeśli po 10 dniach wynik nie zostanie zaakceptowany prosimy o kontakt z Ambasadorem zarządzającym daną ligą.

6.4. Zawodnik meczu

Po zakończonym meczu każdy kapitan w imieniu całej drużyny musi zagłosować na najlepszego zawodnika drużyny przeciwnej.
Kapitanowie biorą przy tym pod uwagę opinię członków swojej drużyny, a ich głos jest wyrazem głosowania wewnątrz drużyny. Wyboru kapitanowie dokonują w formularzu ustalania wyniku meczu.

6.5. Weryfikacja zawodników

W meczu ligowym wystąpić mogą tylko i wyłącznie zawodnicy zgłoszeni Ambasadorowi przed startem rundy.

Jeśli przed meczem wydaje Wam się, że w drużynie przeciwnej może być niezarejestrowany zawodnik, powinniście zgłosić to kapitanowi drużyny przeciwnej. To ważne, by sprawę wyjaśnić przed spotkaniem, ponieważ jeśli przystąpicie do gry, wiedząc o niezarejestrowanym zawodniku w zespole przeciwnym, nie macie prawa żądać walkowera.

Jeśli przy zgłoszeniu podejrzanej sytuacji, kapitan przeciwnika stwierdzi, że wszystko jest w porządku, a później okaże się, że w meczu był jednak udział nieuprawniony zawodnik, macie 48 godziny od zakończenia meczu na zgłoszenie sprawy Ambasadorom i ubieganie się o walkower.

W przypadku udowodnienia gry zawodnika nieuprawnionego, Ambasador zarządzający daną ligą (w pierwszym przypadku) odejmuje drużynie, w której barwach grał nieuprawniony zawodnik od -3 do -10 pkt. Jeżeli sytuacja się powtórzy (drugi przypadek), drużyna zostaje wykluczona z rozgrywek. Wszystkie pozostałe jej mecze zostają zweryfikowane jako walkower w wysokości 3-0. Wyniki meczów rozegranych pozostają bez zmian.

6.6. Odwołanie meczu

Spotkanie ligowe można odwołać najpóźniej na 24 godziny przed rozpoczęciem meczu.

Aby to zrobić należy wysłać wiadomość o odwołaniu meczu do Ambasadora zarządzającego daną ligą oraz powiadomić o tym fakcie kapitana zespołu rywali. Należy go powiadomić poprzez wysłanie mu wiadomości prywatnej na portalu. Dodatkowo można przekazać mu tę informację poprzez telefon / sms/facebook.
Odwołany mecz zostaje wykasowany z bazy danych. Każda drużyna w ciągu jednego sezonu może trzykrotnie skorzystać z takiej możliwości.

6.7. Niestawienie się

Zespół, który nie stawi się na meczu w umówionym terminie i miejscu zostaje ukarany walkowerem w wysokości 3:0.
 

§ 7. Aktywność

7.1. Dzienne limity rozgrywanych meczów

Każda drużyna może w ciągu jednego dnia rozegrać maksymalnie dwa mecze ligowe, jednakże w tym samym dniu nie można rozegrać dwóch meczów ligowych z tą samą drużyną. Takie mecze zostaną anulowane przez Administratora Rozgrywek.

7.2. Nieaktywność

Nieaktywna drużyna nie wykazuje chęci gry i notorycznie odmawia gry. W przypadku trzykrotnego ukarania walkowerem drużyna zostaje usunięta z rozgrywek. Wszystkie jej mecze w danej rundzie zostaną zweryfikowane jako walkowery.
 

§ 9. Postanowienia końcowe i dodatkowe

1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany całości regulaminu lub jego punktów w dowolnym momencie.
2. Sprawy nieujęte w regulaminie rozstrzygają Ambasadorowie.

 

powrót do listy

Komentarze

Brak komentarzy
Jeżeli chcesz dodać komentarz, musisz być zalogowany. Zaloguj
Advertisement