Ligowe
Dodany: Komentarzy: 3

Regulamin rozgrywek w Lublinie - sezon 2017/2018

1. Przepisy ogólne

1.1. Gramy Fair

Zawsze obowiązują reguły FAIR-PLAY! Pamiętajcie o tym zarówno na boisku, jak i poza nim.

1.2. Rozgrywki Playarena

W rozgrywkach Playarena można uczestniczyć w dwóch typach miejskich lig:

  • Liga Playarena Premium;
  • Liga U16 (rozgrywki młodzieżowe do lat 16).

1.3. Sezon

Aktualny sezon ligowy trwa od sierpnia 2017 roku do końca czerwca 2018 roku.

1.4. Warunki uczestnictwa

Warunkiem uczestnictwa w rozgrywkach ligowych Playarena jest: zarejestrowanie konta zawodnika z prawdziwymi danymi osobowymi w serwisie Playarena.pl; poprawne uzupełnienie karty zawodnika, stworzenie profilu własnej drużyny (lub dołączenie do składu drużyny, która posiada już swój profil w serwisie); zapisanie drużyny do jednej z Lig rozgrywek Playarena udostępnionych w serwisie.

W przypadku łamania tego punktu regulaminu, Administrator Rozgrywek może wykluczyć zawodnika i drużynę, w której gra, z rozgrywek lub usunąć konto w serwisie.

1.5. Jeden zawodnik - jedno konto

Każdy zawodnik może posiadać tylko jedno konto w serwisie. W przypadku jeśli zawodnik będzie posiadał kilka kont w serwisie, wszystkie te konta (oprócz „konta głównego”) zostaną mu usunięte, a sam zawodnik może zostać zawieszony w rozgrywkach przez Ambasadora.

1.6. Kategorie wiekowe

W Lidze Playarena mamy dwie kategorie wiekowe:

  • Ligi U-16 - dla zawodników w wieku lat 16 i mniej:

- w sezonie ligowym 2017/2018 do gry w ligach U-16 dopuszczeni będą więc zawodnicy urodzeni w 2001 roku i młodsi.

  • Ligi Playarena Premium:

- w lidze takiej nie powinny grać drużyny, w skład których wchodzi większość zawodników w wieku lat 16 i mniej – drużyny takie mogą zostać przeniesione do ligi U16 decyzją Administratora. Jeśli jednak mimo tego zapisu takie drużyny chcą występować w lidze Premium, robią to na własną odpowiedzialność.

- mogą natomiast grać w niej drużyny, w których większość zawodników ma powyżej 16 lat, a zawodnicy młodsi stanowią wyjątki.

1.7. Terminarz

W lubelskiej Lidze Playarena Premium, w ligach 1-3, obowiązuje terminarz. Terminarz informuje o maksymalnej dacie rozegrania spotkania.

Każda drużyna w lidze musi rozegrać:

- 1 liga - 26 meczów
- 2 liga - 33 mecze
- 3 liga - * meczów

* nie wiemy ile dokładnie drużyn zagra w 3 lidze

Terminarz jest elastyczny - gracie gdzie i kiedy się umówicie, ale nie później niż w dniu wskazanym w terminarzu. Ponadto boisko, na którym proponujecie rozegrać spotkanie musi leżeć w granicach administracyjnych gminy Lublin (wyj. orlik w Turce), a godzina rozpoczęcia meczu to najpóźniej 20:00, a najwcześniej 10:00.

Drużyna która jest gospodarzem ma obowiązek wyznaczyć minimum dwa terminy, w jednej z podanych niżej konfiguracji:

- 1 termin w tygodniu i 1 termin w weekend
- 2 terminy w weekend, jeden w sobotę, jeden w niedzielę
- 2 terminy jednego dnia w weekend, jeden wieczorem

Gospodarz musi podać dwa terminy maksymalnie 4 dni przed końcem kolejki (maksymalnie w  czwartek). W przeciwnym wypadku rolę gospodarza przejmuje drużyna gości. Jeżeli gość nie zdoła odpowiednio szybko zorganizować boiska do gry, Ambasador ma prawo przedłużyć czas na rozegranie meczu o tydzień. W przypadku dalszej bierności drużyny, która według kolejki powinna być gospodarzem Ambasador powinien rozstrzygnąć mecz walkowerem w wysokości 10:0 na korzyść drużyny gości

Drużyna gości musi zaakceptować jeden z terminów maksymalnie 24 godziny przed wybranym terminem. W przeciwnym wypadku Ambasador powinien rozstrzygnąć mecz walkowerem w wysokości 10:0 na korzyść drużyny gospodarzy.

Jeżeli na mniej niż 24 godziny przed uzgodnionym terminem meczu okaże się, że boisko wybrane przez gospodarzy jest niedostępne Ambasador powinien rozstrzygnąć mecz walkowerem w wysokości 10:0 na korzyść drużyny gości.

W przypadku problemów z kontaktem między kapitanami lub umówieniem meczu należy zgłosić się do Ambasadora, który pomoże w ustaleniu terminu lub zasądzi walkower w wysokości 10:0 na niekorzyść drużyny unikającej gry.

Istnieje możliwość przełożenia meczu maksymalnie o dwa tygodnie za zgodą obydwu drużyn oraz Ambasadora. Kapitanowie obydwu drużyn są zobowiązani do podania proponowanego terminu meczu Ambasadorowi.

Terminarz nie zabrania rozegrania wszystkich meczów na długo przed terminem. Gwarantuje jedynie, że każda drużyna na koniec sezonu rozegra taką samą liczbę spotkań.

Walkowery powinny być wpisywane w ciągu maksymalnie trzech dni od upłynięcia terminu rozegrania meczu.

Nie ma możliwości rozegrać więcej spotkań, niż wskazuje terminarz.

1.8. Obustronny walkower

W przypadku przełożenia meczu, a następnie nierozegrania go w ciągu 7 dni od zakończenia kolejki, w której mecz powinien zostać rozegrany, w sytuacji gdy żadna z drużyn nie wykazuje chęci rozegrania meczu lub żadna nie jest gotowa pójść na kompromis, Ambasador powinien rozstrzygnąć mecz obustronnym walkowerem tj. wpisanie do systemu meczu z wynikiem 0:0 oraz odjęcie dwóch punktów od dorobku każdej z drużyn. W praktyce bilans bramkowy drużyn nie zmienia się, a obydwie drużyny tracą po jednym punkcie ze swojego dorobku.

1.9. Zdrowie zawodników

Zawodnicy biorący udział w rozgrywkach Ligi Playarena Premium oświadczają, że posiadają ważne badania lekarskie zezwalające na udział w zawodach sportowych. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za udział w rozgrywkach osób chorych i wynikłe z tego wypadki. Organizator nie zapewnia ubezpieczenia NNW zawodnikom.

1.10. Wizerunek marketingowy

Użytkownik, umieszczając w swoim Profilu dane, wizerunek lub inne treści, wyraża zgodę na wgląd w te informacje przez innych Użytkowników oraz Administratora, jak również upoważnia Administratora do ich wykorzystania zgodnie z zapisami Regulaminu Serwisu Użytkownik udziela Administratorowi prawa do nieodpłatnego wykorzystywania i rozpowszechniania zamieszczonych przez tego Użytkownika treści a w szczególności wizerunków w celu przygotowania wszelkiego rodzaju materiałów przez Administratora lub na użytek Administratora.

Użytkownik zakładając Konto w Serwisie wyraża zgodę na przetwarzanie danych zawartych w formularzu zgłoszeniowym w celach marketingowych i informacyjnych, w tym w szczególności wyraża zgodę na otrzymywanie komunikatów lub informacji dotyczących produktów lub usług od Serwisu lub od innych podmiotów współpracujących z Serwisem (za wiedzą i wyraźnym przyzwoleniem Serwisu). Zgoda ta dotyczy otrzymywania powyższych informacji lub komunikatów za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej podany przez Użytkownika w procesie rejestracji (w tym także informacji i komunikatów w formie załącznika do poczty elektronicznej) oraz za pośrednictwem wiadomości SMS, telefonicznych połączeń głosowych oraz innych kanałów o których Użytkownik umieścił informacje na Profilu.

Administrator będzie gromadzić oraz przetwarzać informacje o Użytkownikach wyłącznie dla potrzeb związanych z administrowaniem i organizacją usług Serwisu oraz zapewnienia jak najwyższej jakości świadczonych usług.
 

2. Playarena Premium

2.1. Czym jest Playarena Premium?

Playarena Premium jest usługą płatną, która została wprowadzona aby ograniczyć udział nieaktywnych oraz nieuczciwych drużyn w rozgrywkach Playarena. Udział w Playarena Premium wiąże się z uiszczeniem „opłaty weryfikacyjnej”, która zostaje przeznaczona na funkcjonowanie Polskiej Federacji Piłki Nożnej 6-osobowej „Playarena”, rozgrywek Playarena w Lublinie, rozwój serwisu Playarena.pl oraz nagrody dla najlepszych drużyn na zakończenie sezonu.

2.2. Opłata weryfikacyjna

W sezonie 2017/2018:

Przed 1 sierpnia opłata weryfikacyjna wynosi:

- 279 zł w pierwszej lidze
- 179 zł w niższych ligach

Po 1 sierpnia opłata weryfikacyjna wynosi:

- 299 zł w pierwszej lidze
- 199 zł w niższych ligach

Drużyna, która wpłaci wpisowe po 1 sierpnia nie ma gwarancji gry w nowym sezonie w lidze, w której powinna grać zgodnie z wynikiem sportowym uzyskanym w poprzednim sezonie.

2.3. Nagrody

Na koniec sezonu 2017/2018 odbędzie się oficjalne zakończenie rozgrywek, na którym nagrodzone zostaną najlepsze drużyny w lidze. Wymienione poniżej nagrody wchodzą w skład pakietu gwarantowanego. Ogólna pula nagród może ulec zmianie.

1 liga:

1. miejsce:

• Puchar
• Medale
• Voucher na nagrody rzeczowe
• Rozstawienie na półfinałach Mistrzostw Polski 2018
• Grafika pamiątkowa oprawiona w ramę
• Profil drużyny w „Galerii Chwały”

2. miejsce:

• Medale
• Voucher na nagrody rzeczowe
• Grafika pamiątkowa oprawiona w ramę
• Profil drużyny w „Galerii Chwały”

3. miejsce:

• Medale
• Piłka Nike Strike Team
• Grafika pamiątkowa oprawiona w ramę
• Profil drużyny w „Galerii Chwały”

Najlepszy zawodnik:

• Powołanie do Reprezentacji Polski
• Piłka Nike Strike Team
• Grafika pamiątkowa oprawiona w ramę
• Profil zawodnika w „Galerii Chwały”

Najlepszy bramkarz:

• Piłka Nike Strike Team
• Grafika pamiątkowa oprawiona w ramę
• Profil zawodnika w „Galerii Chwały”

2 liga (Grupa A):

1. miejsce:

• Piłka Nike Strike Team
• Grafika pamiątkowa oprawiona w ramę
• Profil drużyny w „Galerii Chwały”

2 liga (Grupa B):

1. miejsce:

• Piłka Nike Strike Team
• Grafika pamiątkowa oprawiona w ramę
• Profil drużyny w „Galerii Chwały”

3 liga:

• Piłka Nike Strike Team
• Grafika pamiątkowa oprawiona w ramę
• Profil drużyny w „Galerii Chwały”

Odkrycie sezonu:

• Piłka Nike Strike Team
• Grafika pamiątkowa oprawiona w ramę
• Profil drużyny w „Galerii Chwały”


3. Zapisy

3.1. Zapisy drużyn do Ligi Playarena

Sezon 2017/2018 rozpoczyna się w dniu 1.08.2017 roku. Rozgrywki kończą się w dniu 30.06.2018r. o godz. 23.59 - po upływie tego terminu nie można już rozgrywać meczów w ramach Rozgrywek Playarena. Wszystkie mecze umówione po tym terminie zostaną anulowane przez Administratora. Wyniki wszystkich rozegranych meczów ligowych muszą zostać uzupełnione w Serwisie najpóźniej do 07.07.2018r. do godz. 23.59.

Drużyna może przystąpić do rozgrywek w każdym momencie trwania sezonu. W dowolnym momencie trwania sezonu może także powstać liga w nowym mieście. Nowe drużyny dopisują się do ligi weryfikacyjnej. Jest to najniższa liga w danym mieście.

3.2. Warunek gry w ligach 1-3

Każda drużyna posiadająca w składzie zawodników z niepoprawnie uzupełnionymi kartami zawodniczymi trafia do 3 ligi - weryfikacyjnej. Po poprawnym uzupełnieniu kart przez wszystkich zawodników oraz wniesieniu opłaty weryfikacyjnej drużyna zostaje przeniesiona przez ambasadora do tej III ligi, w której jest wolne miejsce.

3.3. Zmiana nazwy drużyny

Aby zmienić nazwę drużyny w portalu należy dokonać opłaty 10,00 zł na konto Playarena.

Dane do przelewu:

Nazwa / Imię i nazwisko: „Playarena” Sp. z o.o.
Adres: ul. Parkowa 25, 51-616 Wrocław
Numer rachunku odbiorcy: 56 1030 0019 0109 8533 0001 5750
Nazwa banku: BH Sektor Bankowości Detalicznej

Kwota: 10,00 zł

Tytuł płatności: Stara nazwa drużyny, Nowa nazwa drużyny.

Po dokonaniu opłaty, nazwa drużyny zostanie zmieniona w serwisie. Aby przyśpieszyć ten proces, na adres mailowy pomoc@playarena.pl należy przesłać potwierdzenie dokonania przelewu. Nazwa drużyny nie może pokrywać się z nazwą innego zespołu, który funkcjonuje już w serwisie. Można to sprawdzić w wyszukiwarce drużyn na portalu: http://playarena.pl/search/team/search_type/3.


4. Skład zespołu

4.1. Uzupełnione karty zawodników

Wszystkie osoby zapisane do zespołu, muszą posiadać uzupełnioną kartę zawodnika. Za uzupełnienie karty zawodnika rozumie się:

  • podanie prawdziwych danych osobowych;
  • dodanie zdjęcia profilowego (z widoczną twarzą);
  • wpisanie poprawnej daty urodzenia;
  • wybranie numeru na koszulce i pozycji na boisku.

Drużyna, która będzie posiadała w swoim składzie zawodników z niepoprawnie uzupełnionymi kartami profilowymi, zostanie zbanowana i nie będzie mogła rozgrywać meczów ligowych, aż do momentu uzupełnienia danych. Po okresie dwóch tygodni od momentu zbanowania, bez reakcji na konieczność poprawienia kart zawodników, drużyna zostanie usunięta z rozgrywek.

4.2. Kapitan zespołu

Każda drużyna musi posiadać w portalu swojego kapitana. Spełnia on bardzo ważną funkcję, ponieważ do jego obowiązków należy:

  • zgłoszenie zespołu do rozgrywek;
  • umawianie meczów ligowych i towarzyskich;
  • zatwierdzanie wyników meczów;
  • zarządzanie składem;
  • dbanie o zachowanie swoich zawodników;
  • kontakt z Ambasadorami / Administracją rozgrywek.

4.3. Liczba zawodników w drużynie

W drużynie mogą grać wyłącznie zarejestrowani użytkownicy serwisu Playarena.pl. Aby móc rozgrywać mecze zespół powinien liczyć minimalnie 5 osób. Nie ma natomiast maksymalnego limitu zawodników, jacy mogą znaleźć się w składzie drużyny.

UWAGA: w turniejach finałowych Mistrzostw Polski Ligi Playarena kadra drużyny będzie mogła liczyć maksymalnie 12 zawodników.

4.4. W ilu drużynach można wystąpić w trakcie sezonu?

Zawodnik może wystąpić w trakcie sezonu w trzech klubach w obrębie miasta. Po przekroczeniu limitu transferów zawodnik będzie uznawany za nieuprawnionego do gry w drużynie, która jest jego czwartą, piątą lub kolejną drużyną w sezonie 2017/18.

4.5. W ilu lubelskich drużynach można grać jednocześnie?

Zawodnik może grać jednocześnie w trzech klubach w obrębie miasta. Kluby te nie mogą występować w tej samej lidze. Ligi A i B na tym samym poziomie są rozróżnialne to znaczy zawodnicy mogą grać jednocześnie w lidze A i B.

4.6. Limit zawodników grających w więcej niż jednej drużynie w obrębie miasta

Drużyna może mieć w składzie maksymalnie czterech zawodników grających w więcej niż jednej drużynie w obrębie miasta. Za pilnowanie tej reguły odpowiedzialny jest kapitan drużyny. W przypadku wykrycia przekroczenia limitu przez chociaż jedną sekundę na stronie, drużynie zostanie odjęty jeden punkt.

4.7. Nieuprawniony zawodnik

Gdy w drużynie w meczu wystąpił nieuprawniony do gry zawodnik, mecz ten powinien zostać rozstrzygnięty walkowerem 10:0 na korzyść drużyny przeciwnej.

Walkower zostanie przyznany pod warunkiem uprzedzenia Ambasadora telefonicznie lub za pośrednictwem FB przed meczem o próbie wprowadzenia nieuprawnionego zawodnika. Po meczu Ambasador rozstrzyga sytuacją na podstawie zrzutu ekranu składu drużyny sprzed meczu i rozmowy z kapitanami drużyn.

4.8. Nowy zawodnik

Jeżeli drużyna chce dopisać do składu nowego zawodnika, musi to zrobić przed zaakceptowaniem wyzwania w serwisie playarena.pl. Zawodnicy wpisani do składu po pojawieniu się meczu w systemie (zaakceptowane wyzwanie przez obie drużyny) będą uznawani za nieuprawnionych do gry.

Dodatkowo zgodnie z punktem 3.1. Uzupełnione karty zawodników, zawodnik w momencie rozpoczęcia meczu musi mieć poprawnie uzupełniony profil.

W celu zweryfikowania czy zawodnik faktycznie został dopisany do składu przed przyjęciem wyzwania Ambasador odpowiedzialny za ligę powinien poprosić Administratora rozgrywek o sprawdzenie daty przyjęcia wyzwania i dopisania do składu zawodnika.

4.9. Wypożyczenie “na ostatnią chwilę”

Czasami bywa tak, że w ostatniej chwili drużyna A nie ma pełnego składu by zagrać mecz. Może wtedy wypożyczyć sobie zawodnika z innego zespołu, ale musi dostać na to zgodę od kapitana drużyny B oraz powiadomić o fakcie ambasadora. Jeżeli kapitan drużyny B nie zgodzi się na te warunki, drużyna A musi grać w osłabieniu lub oddać mecz walkowerem.

Z wypożyczenia należy skorzystać wtedy gdy wyzwanie zostało zaakceptowane przez obydwie drużyny. Warunkiem jest posiadanie 6 lub mniej zawodników do gry. Zawodnik wypożyczony może grać w dowolnej innej drużynie w rozgrywkach Playarena lub być niezrzeszony. Nie musi być wpisywany do składu na mecz. Drużyna, w której wystąpił nie liczy się do limitu trzech drużyn, w których może zagrać w ciągu sezonu.

4.10. Transfery między drużynami z tej samej ligi

Przypuśćmy, że zawodnik przenosi się z drużyny A do drużyny B, gdzie A i B grają w tej samej lidze. Zawodnik musi rozegrać minimum pięć spotkań w drużynie B zanim wykona transfer powrotny do drużyny A. Jeżeli rozegra mniej niż pięć spotkań i wystąpi w drużynie A to będzie w tym meczu uważany za nieuprawnionego do gry zawodnika.


5. Przepisy meczowe

5.1. Reguły meczu

Sami decydujecie o tym, jaki wymiar czasowy będzie miało Wasze spotkanie. Sami również określacie zasady rozgrywania meczów. Najczęściej rozgrywa się mecze w systemie 6 na 6 (5 zawodników w polu plus bramkarz), ale można też grać w systemach: 5x5, 7x7 czy 8x8.

Nadrzędna zasada, której wymagamy od zawodników grających w ligach Playarena, to zasada Fair Play.

5.2. Obecność na meczu

Po każdym meczu kapitanowie drużyn uzupełniają obecność zawodników swojej drużyny podczas meczu. W formularzu pomeczowym wpisują także liczbę zdobytych przez poszczególnych zawodników bramek oraz wybierają piłkarza meczu z drużyny przeciwnej.

Uzupełnienie tych danych następuje w formularzu ustalania wyniku meczu. Tylko zawodnicy faktycznie grający w danym meczu dostają „obecność” od kapitana i tym samym uzyskują indywidualne punkty zawodnika.

Zawodnicy grający w meczu, a nie zarejestrowani w serwisie Playarena, narażają swoją drużynę na późniejsze konsekwencje (ostrzeżenie lub zbanowanie).

5.3. Ustalanie wyniku

Na wprowadzenie wyniku drużyny mają czas do północy 7-go dnia po zakończeniu meczu. Specjalny licznik w szczegółach danego meczu, odmierza pozostały do wykonania tej czynności czas. Wprowadzanie wyniku po zakończonym meczu składa się z jednej lub dwóch rund głosowania. Zakładamy, że grają ze sobą 2 zespoły: A oraz B.

Runda pierwsza głosowania:

  • po rozegranym meczu kapitan drużyny A uzupełnia w serwisie wynik spotkania.
  • uzupełniony wynik trafia do akceptacji do kapitana drużyny B.
  • jeżeli kapitan drużyny B zaakceptuje proponowany wynik to uzgodniony wynik przeliczany jest na punkty w tabeli ligowej, a ustalenie wyniku kończy się sukcesem. Jeśli jednak kapitan drużyny B nie zgodzi się na propozycję kapitana drużyny A i prześle do niego inną propozycję wyniku, następuje druga runda głosowania.

Runda druga głosowania (ostatnia):

  • druga runda głosowania jest rundą ostateczną, dlatego przed wpisaniem ostatecznych propozycji zalecana jest konsultacja (w drodze bezpośredniego kontaktu) prawidłowego wyniku pomiędzy kapitanami zainteresowanych drużyn.
  • po upewnieniu się, iż obaj kapitanowie zgadzają się co do ostatecznego wyniku kapitan drużyny A odsyła kapitanowi drużyny B poprawioną propozycję wyniku.
  • po akceptacji ostatecznej propozycji wyniku meczu przez kapitana drużyny B, wynik meczu zostaje ostatecznie ustalony
  • w przypadku braku akceptacji wyniku meczu przez kapitana drużyny B, mecz zostaje uznany za niedogadany i jego wynik nie znajdzie się w tabeli.
  • przy ustalaniu wyniku meczu nie ma znaczenia, który z kapitanów jako pierwszy wyśle propozycję wyniku.

Uwaga: W przypadku wysłania wyniku przez jednego z kapitanów i braku jakiejkolwiek odpowiedzi ze strony drugiego kapitana, w wyznaczonym do wprowadzenia wyniku czasie, wynik zaproponowany zostanie wpisany do tabeli ligowej i uznany za ostateczny wynik meczu.

5.4. Zawodnik meczu

Po zakończonym meczu każdy kapitan w imieniu całej drużyny musi zagłosować na najlepszego zawodnika drużyny przeciwnej.

Kapitanowie biorą przy tym pod uwagę opinię członków swojej drużyny, a ich głos jest wyrazem głosowania wewnątrz drużyny. Wyboru kapitanowie dokonują w formularzu ustalania wyniku meczu.

5.5. Indywidualne punkty zawodnika

Punkty przypisywane są również do indywidualnego profilu każdego zawodnika.

Za każdy rozegrany mecz ligowy zawodnik otrzymuje 1 pkt.

  • jeżeli mecz jest wygrany, zawodnik otrzymuje dodatkowo 3 pkt.
  • jeżeli mecz zakończył się remisem, zawodnik otrzymuje dodatkowo 1 pkt.
  • najlepszy zawodnik spotkania otrzymuje jeszcze dodatkowo 2 pkt.

W jednym meczu zawodnik może zatem zdobyć maksymalnie 6 pkt.

Za mecz towarzyski zawodnicy otrzymują 1 punkt, niezależnie od jego wyniku.

5.6. Punkty w tabeli

Za zwycięstwo w meczu ligowym drużyna otrzymuje do tabeli trzy punkty. W przypadku remisu obie drużyny otrzymują po jednym punkcie. Za porażkę punkty nie są przyznawane.

5.7. Kolejność w tabeli

Przy ustalaniu kolejności w tabeli ligowej bierzemy pod uwagę kolejno:

  • ilość zdobytych punktów w lidze;
  • bilans zdobytych/straconych bramek;
  • większa ilość zdobytych bramek;
  • wynik bezpośredniego spotkania pomiędzy zainteresowanymi drużynami;
  • jeżeli oba mecze pomiędzy zainteresowanymi drużynami zakończył się wynikami remisowymi, pod uwagę bierzemy większą liczbę rozegranych spotkań w lidze.

5.8. Odwołanie meczu

Spotkanie ligowe można bez konsekwencji odwołać najpóźniej na 24 godziny przed rozpoczęciem meczu.

Aby to zrobić należy wysłać wiadomość o odwołaniu meczu do Ambasadora Rozgrywek oraz powiadomić o tym fakcie kapitana zespołu rywali. Należy go powiadomić poprzez mu wysłanie wiadomości prywatnej na portalu / telefon / sms / wiadomość na Facebooku.

Odwołany mecz zostaje wykasowany z bazy danych.

5.9. Mecze o podwójną stawkę

Zabronione jest rozgrywanie meczów o podwójną stawkę bez wiedzy ambasadora, tj. wpisywanie jednego meczu dwukrotnie do systemu. Złamanie tego punktu oznacza -5 pkt dla obydwu drużyn, które wpiszą taki mecz do systemu.

5.10. Rezygnacja drużyny w trakcie sezonu

Jeżeli drużyna wycofa się z gry w lidze w trakcie sezonu lub zostanie wyrzucona lub przeniesiona do wyższej ligi Ambasadorzy zobowiązani są zweryfikować wszystkie mecze tej drużyny do końca rundy jako walkowery 10:0 bez względu na to czy mecz był rozegrany czy nierozegrany.

5.11. Limit walkowerów

Co trzeci walkower oddany przez daną drużynę oznacza odjęcie dwóch punktów od jej dorobku punktowego.

5.12. Brutalne faule

W Lidze Nike Playarena nadrzędną zasadą jest gra fair. Drużyny/Zawodnicy, na które/których będą płynęły skargi za brutalną grę, trafią na czarną listę Ambasadora. Jeżeli ambasador uzna, że drużyna po trafieniu na czarną listę wciąż gra zbyt agresywnie, to drużyna zostanie ukarana trzema ujemnymi punktami. Natomiast zawodnik, który pomimo trafienia na czarną listę ciągle będzie grał zbyt agresywnie, zostanie usunięty z rozgrywek.
 

6. Aktywność

6.1. Dzienne limity rozgrywanych meczów

Każda drużyna może w ciągu jednego dnia rozegrać maksymalnie dwa mecze ligowe, jednakże w tym samym dniu nie można rozegrać dwóch meczów ligowych z tą samą drużyną. Takie mecze zostaną anulowane przez Administratora Rozgrywek.

6.2. Maksymalna liczba meczów w sezonie między drużynami A i B

W ciągu trwania jednego sezonu drużyny w rozgrywkach Ligi Playarena Premium mogą ze sobą rozegrać w zależności od ligi:

  • w pierwszej lidze mecz i rewanż
  • w drugiej lidze trzy spotkania
  • w trzeciej lidze * spotkań

* nie wiemy ile dokładnie drużyn zagra w 3 lidze

 

powrót do listy

Komentarze

Olaf Jędrzychowski
+
0
/
-
0
ponad 6 lata temu

W reprezentacji Polski?

Jacek Myna
+
0
/
-
0
ponad 6 lata temu

Nie ma znaczenia jakiej narodowości jest zawodnik.

Olaf Jędrzychowski
+
0
/
-
0
ponad 6 lata temu

Jeżeli najlepszym zawodnikiem zostanie osoba , która nie posiada Polskiego obywatelstwa to co ? ;)

Jeżeli chcesz dodać komentarz, musisz być zalogowany. Zaloguj
Advertisement