Ligowe
Dodany: Komentarzy: 0

Informator o rozgrywkach w Chorzowie - sezon 2016/2017

Sezon 2016/2017 będzie sezonem rewolucyjnym w naszej lidze, pierwszy raz od dawien dawna będziemy mieć mocne zaplecze organizacyjne, dzięki któremu miejmy nadzieję podniesiemy poziom naszej ligi i na turnieju finałowym Mistrzostw Polski zobaczymy więcej drużyn z Chorzowa. Oto szczegóły dotyczące zmian w chorzowskich rozgrywkach.
 

Nowości

Wprowadzenie terminarza kolejnościowego

Myślimy, że jest to dla nas najlepsza w tym momencie opcja. W każdym miesiącu będzie obowiązywała lista drużyn, z którymi mamy rozegrać spotkanie, co pozwoli na sprawniejsze umawianie spotkań, bo będziemy mieć do kontaktu tylko 4 kapitanów oraz zapobiegnie nie rozgrywaniu spotkań przez niektóre drużyny.

Minimalna liczba spotkań na miesiąc

Oprócz kolejnościowego terminarza będzie wymagana liczba spotkań do rozegrania w danym miesiącu. W przypadku nie rozegrania spotkania w danym miesiącu można je przełożyć tylko wtedy, gdy nie zostało ono rozegrane, mimo chęci obu drużyn. W razie braku kontaktu z rywalem będą przyznawane walkowery, jednakże będzie to robione na bieżąco, a nie jak w poprzednim sezonie na ostatnią chwilę. W 1 lidze trzeba rozegrać w jednym miesiącu 3, a w 2 lidze 2 mecze.

Walkowery

Od tego sezonu walkowery przyznajemy według następującego schematu:

  1. Zgłoszenie kapitana na forum kapitanów o problemach w rozegraniu meczu. Ważne jest otagowanie w poście kapitana drużyny rywali, aby dostał powiadomienie na fb. W przypadku, gdy ktoś tego robić nie potrafi, może zgłosić się do Ambasadorów.
  2. Rywale mają 5 dni na ustosunkowanie się do problemu. Po tym czasie przyznawany jest walkower na korzyść drużyny zgłaszającej.
  3. W przypadku braku porozumienia kapitanów obaj kapitanowie muszą przedstawić próby kontaktu z rywalem, na podstawie których Ambasadarowie podejmą decyzję w sprawie walkowera bądź możliwości przełożenia spotkania na kolejny miesiąc.

Boiska

W tym sezonie w 1 lidze jest obowiązek gry na boiskach ze sztuczną trawą. Gry na tartanie oczywiście nie zabraniamy, jednak jest ona możliwa tylko w przypadku zgody kapitana rywali. Jeżeli na podany termin jest możliwość gry na orliku, to ma on pierwszeństwo nad tartanem.
 

Najważniejsze punkty regulaminu rozgrywek

  1. Każdy nowy zawodnik, który dołącza do klubu, musi zostać zgłoszony Ambasadorom w specjalnym poście. W innym wypadku można narazić się na walkower za mecze, w których taki zawodnik wystąpił.
  2. Zmiany klubowe możliwe są tylko w okienkach transferowym mających miejsce w okresach sierpień-wrzesień oraz styczeń-luty.
  3. Nowi zawodnicy, którzy nie grali jeszcze w rozgrywkach Playarena w sezonie 2016/2017, mogą dołączać do ekip podczas trwania całego sezonu. Należy pamiętać oczywiście o zgłaszaniu ich Ambasadorom.
  4. Weryfikację zawodników drużyny przeciwnej należy wykonać przed meczem. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości należy zgłosić je kapitanowi rywali. W przypadku, gdy kapitan rywali stwierdzi, że wszystko jest w porządku, można rozegrać mecz i w razie gdy po spotkaniu okaże się, że zagrał zawodnik niezarejestrowany, można ubiegać się o walkowera.
  5. Mecz można odwołać najpóźniej 48 godzin przed jego rozpoczęciem.
  6. Przed meczem należy ustalić z kapitanem rywali kolory strojów, w jakich zagrają obie ekipy.
     

Kontakt z kapitanami

Ważnym aspektem jest kontakt z kapitanami drużyny przeciwnej. Posty publikowane na fb powinny zawierać następujące informacje:

  • Nazwę drużyny.
  • Ligę.
  • Termin, w jakim mamy możliwość gry oraz nawierzchnię, na której chcemy grać.

To samo tyczy się kontaktu na pw/telefon. Należy pamiętać, że zanim zadzwonimy, należy wysłać sms-a, w którym zostaną zawarte te same informacje co w przypadku posta na fb.
 

Ważne linki

Terminarze dla klubów pierwszoligowych: [KLIK]
Grupa kapitanów Playarena Chorzów: [KLIK]
Grupa dla wszystkich zawodników Playarena Chorzów: [KLIK]
Fanpage rozgrywek: [KLIK]
 

Skład Ambasadorów

 Patrycja Delkowska

 - rzecznik prasowy
 - wsparcie teamu Ambasadorów

 Mateusz Gawenda
 @: mateusz.gaw@gmail.com

 - usuwanie kont zawodników lub drużyn z serwisu
 - przywrócenie e-mailu, loginu, hasła do konta w serwisie
 - grafik
 - prowadzenia fanpage'a rozgrywek
 - administracja rozgrywek
 - weryfikacja aktywności ligowej
 - rozwiązywanie kwestii spornych, kontakt z kapitanami

 Marcin Szajek
 @: marcin.szajek@playarena-chorzow.pl

 - weryfikacja nowych drużyn
 - transfery
 - kontakt z kapitanem weryfikowanej drużyny
 - weryfikacja profili obiektów
 - rozwiązywanie kwestii spornych, kontakt z kapitanami

 Marcin Tomala
 @: marcin.tomala@playarena-chorzow.pl
 tel. 601988766

 - pozyskiwanie sponsorów oraz partnerów
 - kontakt z właścicielami obiektów
 - administracja rozgrywek
 - rzecznik prasowy
 - rozwiązywanie kwestii spornych, kontakt z kapitanami

 

powrót do listy

Komentarze

Brak komentarzy
Jeżeli chcesz dodać komentarz, musisz być zalogowany. Zaloguj
Advertisement