Ligowe
Dodany: Komentarzy: 0

Regulamin rozgrywek Playarena w Chorzowie na sezon 2016/2017

 

§ 1.
Organizator


Organizatorem rozgrywek jest:
Polska Federacja Piłki Nożnej 6-osobowej „Playarena”
ul. Parkowa 25
51-616 Wrocław

Z Organizatorem należy kontaktować się za pośrednictwem Ambasadorów Playarena.


§ 2.
Przepisy ogólne

2.1.  Fair Play

Naczelną zasadą rozgrywek Playarena jest Fair Play.
Wszelkie przypadki naruszenia nietykalności cielesnej zawodników powinny zostać zgłoszone organom ścigania.
Sprawcy będą karani dożywotnim wykluczeniem z rozgrywek.
Drużyny są odpowiedzialne za zachowanie swoich kibiców podczas meczów.
Ambasadorowie mają prawo wykluczyć drużynę z rozgrywek, w przypadku nieodpowiedniego zachowania jej zawodników lub kibiców.

2.2. Jeden sezon = 4 rundy

Sezon ligowy trwa od sierpnia 2016 do czerwca 2017. Jest on podzielony na cztery rundy. Każda z nich jest odrębną rywalizacją o dodatkowe tytuły i nagrody. Sezon składa się z następujących rund:

• Letnia „Summer Power” sierpień-wrzesień
Zwycięzcą zostaje drużyna, która wygra najwięcej spotkań ligowych.

• Jesienna „Mistrzostwo Jesieni” październik-listopad
Zwycięzcą zostaje lider tabeli z dnia 30 listopada.

• Zimowa „Puchar Wintertoto” grudzień-luty
Zwycięzcami są trzy ligi, które rozegrają najwięcej spotkań ligowych.

• Wiosenna „Final Season” marzec-czerwiec
Zwycięzcami są mistrzowie każdej ligi na koniec sezonu.

Ligi funkcjonują niezależnie od rund, które są dodatkiem do całorocznej rywalizacji. Tabele ligowe nie będą w żaden sposób dzielone podczas sezonu.

2.3. Warunki uczestnictwa

Warunkiem uczestnictwa w chorzowskich rozgrywkach Liga Nike Playarena jest: zarejestrowanie konta zawodnika z prawdziwymi danymi osobowymi w serwisie Playarena.pl; poprawne uzupełnienie karty zawodnika, stworzenie profilu własnej drużyny (lub dołączenie do składu drużyny, która posiada już swój profil w serwisie) oraz zapisanie drużyny do jednej z lig.
W przypadku łamania tego punktu regulaminu, Administrator Rozgrywek może wykluczyć zawodnika i drużynę, w której gra, z rozgrywek lub usunąć konto w serwisie.
Każdy zawodnik może posiadać tylko jedno konto w serwisie. W przypadku jeśli zawodnik będzie posiadał kilka kont w serwisie, wszystkie te konta (oprócz „konta głównego”) zostaną mu usunięte, a sam zawodnik może zostać zawieszony w rozgrywkach przez Ambasadora.

2.4. Kategorie wiekowe

W Chorzowskiej Lidze Nike Playarena może grać każdy kto ukończył 13 lat, bez podziału na kategorie wiekowe. Jednakże większość zawodników w drużynie powinna mieć ukończone 16 lat.

2.5. Zdrowie zawodników

Zawodnicy biorący udział w rozgrywkach chorzowskiej Ligi Nike Playarena oświadczają, że posiadają ważne badania lekarskie zezwalające na udział w zawodach sportowych. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za udział w rozgrywkach osób chorych i wynikłe z tego wypadki. Organizator nie zapewnia ubezpieczenia NNW zawodnikom.

 
§ 3.
Zapisy


3.1. Zapisy drużyn do Ligi Nike Playarena

Sezon 2016/17 rozpoczyna się 1 sierpnia 2016.
Drużyna w każdym momencie trwania sezonu może przystąpić do rozgrywek w najniższej 3 lidze.

3.2. Czas na rozegraniu meczu

Drużyna aktywna to drużyna, która w swoim składzie ma wymaganą minimalną liczbę zawodników.
Drużyna składająca się z mniejszej liczby zawodników niż wymagalne minimum, jest drużyną nieaktywną i nie może rozgrywać meczów do czasu skompletowania składu (nazwy nieaktywnych drużyn oznaczone są w tabelach ligowych czerwonym kolorem).
Drużyna po skompletowaniu składu ma 30 dni na rozegranie 1. meczu. Musi rozegrać 75% możliwych spotkań w sezonie.

3.3. Zmiana nazwy drużyny.

Aby zmienić nazwę drużyny w portalu należy dokonać opłaty 10,00 zł na konto Playarena.

Dane do przelewu:

Nazwa / Imię i nazwisko: „Playarena” Sp. z o.o.
Adres: ul. Parkowa 25, 51-616 Wrocław
Numer rachunku odbiorcy: 56 1030 0019 0109 8533 0001 5750
Nazwa banku: BH Sektor Bankowości Detalicznej

Kwota: 10,00 zł
Tytuł płatności: Stara nazwa drużyny, Nowa nazwa drużyny.

Po dokonaniu opłaty, nazwa drużyny zostanie zmieniona w serwisie. Aby przyśpieszyć ten proces należy przesłać potwierdzenie dokonania przelewu do Ambasadora oraz na adres mailowy pomoc@playarena.pl. Nazwa drużyny nie może pokrywać się z nazwą innego zespołu, który funkcjonuje już w serwisie. Można to sprawdzić w wyszukiwarce drużyn na portalu: http://playarena.pl/search/team/search_type/3.

§ 4.
Drużyna i zawodnicy


4.1. Uzupełnione karty zawodników

Wszystkie osoby zapisane do zespołu, muszą posiadać uzupełnioną kartę zawodnika. Za uzupełnienie karty zawodnika rozumie się:

• podanie prawdziwych danych osobowych;
• dodanie zdjęcia profilowego (z widoczną twarzą);
• wpisanie poprawnej daty urodzenia;
• wybranie numeru na koszulce i pozycji na boisku.

Drużyna, która będzie posiadała w swoim składzie zawodników z niepoprawnie uzupełnionymi kartami profilowymi, zostanie zbanowana i nie będzie mogła rozgrywać meczów ligowych oraz towarzyskich, aż do momentu uzupełnienia danych.

4.2. Kapitan zespołu

Każda drużyna musi posiadać w portalu swojego kapitana. Spełnia on bardzo ważną funkcję, ponieważ do jego obowiązków należy:

• zgłaszanie zespołu do rozgrywek;
• umawianie meczów ligowych i towarzyskich;
• zatwierdzanie wyników meczów;
• zarządzanie składem;
• dbanie o zachowanie swoich zawodników;
• kontakt z Ambasadorami / Administracją rozgrywek.

Kapitan musi mieć w profilu podany numer telefonu do kontaktu oraz połączyć profil Playarena.pl z Facebookiem lub wyznaczyć osobę reprezentującą go na grupie kapitanów.

W razie zmiany kapitana drużyna ma obowiązek poinformowania o tym fakcie Ambasadora.

4.3. Liczba zawodników w drużynie

W drużynie mogą grać wyłącznie zarejestrowani użytkownicy serwisu Playarena.pl. Aby móc rozgrywać mecze zespół powinien liczyć minimalnie 6 osób. Nie ma natomiast maksymalnego limitu zawodników, jacy mogą znaleźć się w składzie drużyny.

UWAGA: w turniejach finałowych Mistrzostw Polski Ligi Nike Playarena kadra drużyny będzie mogła liczyć maksymalnie 12 zawodników.

4.4. Liczba drużyn przypadających na jednego zawodnika

Każdy zawodnik rozgrywek Playarena może być członkiem maksymalnie JEDNEJ drużyny w całej lidze Chorzowskiej. Jakiekolwiek granie na dwóch kontach w dwóch różnych klubach będzie karane wykluczeniem z rozgrywek zawodnika.

4.5. Ile razy w ciągu sezonu mogę zmienić drużynę, w której gram?

Zawodnik może zmienić przynależność klubową:
• 1 raz między drużynami 1 ligi
• 2 razy między drużynami niższych lig

Po wykorzystaniu tego limitu, opcja dokonywania transferów przez zawodnika będzie zablokowana.

W razie złamania limitu zawodnik zostaje wykluczony z rozgrywek do końca sezonu. Mecze z udziałem tego zawodnika, rozegrane po wykluczeniu, zostają zweryfikowane jako walkower.

4.6. Okienko transferowe

Zawodnik może zmienić zespół tylko w czasie okienka transferowego. Okienko transferowe letnie trwa w okresie od 1 lipca do 30 września. Okienko transferowe zimowe trwa od 1 stycznia do 28 lutego.
Jakiekolwiek transfery między klubami mają być zgłaszane ambasadorm rozgrywek, gdy gracz zagra w nowej drużynie bez wiedzy ambasadorów mecz ten jest nieważny i kończy się walkowerem dla drużyny przeciwnej.
Zawodnik może zmienić barwy poza okienkiem transferowym wyłącznie w wyjątkowej sytuacji, za zgodą Ambasadora.

§ 5.
Przepisy ligowe


5.1. Punktacja w tabeli

Za zwycięstwo w meczu ligowym drużyna otrzymuje do tabeli trzy punkty. W przypadku remisu obie drużyny otrzymują po jednym punkcie. Za porażkę punkty nie są przyznawane.

5.2. Kolejność w tabeli

Przy ustalaniu kolejności w tabeli ligowej bierzemy pod uwagę kolejno:
• ilość zdobytych punktów w lidze;
• bilans zdobytych/straconych bramek;
• większa ilość zdobytych bramek;
• wynik bezpośredniego spotkania pomiędzy zainteresowanymi drużynami;

5.4. Minimalna liczba meczów w 1 lidze

W sezonie 2016/2017 będzie obowiązywała minimalna liczba meczów rozgrywanych na miesiąc:

W miesiącach wrzesień - listopad oraz marzec - czerwiec: 3 spotkania na miesiąc.
Jednak zalecamy rozgrywać 4 aby nie pojawiła się duża liczba spotkań do nadgonienia.

Grudzień - luty: 2 spotkania do rozegrania wg terminarza w tym okresie oraz jest to czas na rozegranie ewentualnych zaległych spotkań z jesieni.
30 spotkań/sezon (12 jesień, 2 zima, 16 wiosna)

By ułatwić rozgrywanie spotkań zostanie wygenerowany terminarz, który będzie wskazywał kolejność w jakich możemy rozgrywać mecze i przy umawianiu spotkań proszę się nim kierować. Należy pamiętać, że jest to tylko minimum wymagane meczów do rozegrania, gdy w danym miesiącu drużyna nie rozegra minimalnej liczby spotkań otrzymuje 3 ujemne punkty. Drużyny, które 3 razy nie rozegrają minimalnej liczby spotkań zostaną usunięte z rozgrywek.

5.5. Minimalna liczba meczów - 2 liga

W miesiącach wrzesień - listopad oraz marzec  -czerwiec: 2 spotkania na miesiąc.
Jednak zalecamy rozgrywać 4, aby nie pojawiła się duża liczba spotkań do nadgonienia.

Grudzień - luty: 2 spotkania do rozegrania wg terminarza w tym okresie oraz jest to czas na rozegranie ewentualnych zaległych spotkań z jesieni.
30 spotkań/sezon (12 jesień, 2 zima, 16 wiosna)

By ułatwić rozgrywanie spotkań zostanie również wygenerowany terminarz, którego zadaniem będzie przede wszystkim wskazanie konkretnych drużyn przeciwnych w danym miesiącu. Należy pamiętać, że jest to tylko minimum wymagane meczów do rozegrania. Gdy w danym miesiącu drużyna nie rozegra minimalnej liczby spotkań otrzymuje 3 ujemne punkty. Drużyny, które nie rozegrają żadnego spotkania w ciągu 30 dni zostaną ponownie przesunięte do 3 ligi weryfikacyjnej, a w jej miejsce awansuje drużyna z w/w ligi.

5.6. Wymagany procent rozegranych spotkań

Do otrzymania „Licencji” na kolejny sezon wymagana jest rozegranie przynajmniej 90% wszystkich spotkań w 1 lidze, i 75% wszystkich możliwych spotkań w 2 lidze.

§ 6.
Przepisy meczowe


6.1. Reguły meczu

6.1.1. Czas trwania meczu

Przed spotkaniem ustalacie ile czasu będzie trwał mecz oraz szczegółowe reguły. Zaakceptowanie terminu jest jednoznaczne z akceptacją zasad.
Preferowany system gry to 30 minut pierwsza połowa i 35 minut druga połowa.

6.1.2. Ilość zawodników na boisku

Mecze rozgrywamy w systemie 6x6 (pięciu zawodników w polu + bramkarz) lub 7x7, 8x8 (tylko po akceptacji warunku z obu stron). Brak akceptacji gry w systemie 7x7 i 8x8 nie oznacza unikania spotkania. Takie spotkanie należy rozegrać w systemie 6x6.

6.1.3. Boisko i sprzęt

W pierwszej lidze mecze rozgrywamy na orlikach, rozegranie meczu na tartanie jest możliwe tylko po zgodzie kapitanów obydwu drużyn. Jeżeli jedna z drużyn nie chce grać na orliku, jest to równoznaczne z unikaniem spotkania. W niższych ligach mecze można rozgrywać zarówno na tartanie jak i orlikach. Za zapewnienie boiska do gry oraz piłki odpowiedzialny jest zespół gospodarzy.

6.1.4. Stroje

Podczas umawiania spotkania kapitanowie powinni ustalić kolory strojów w jakich zagrają.

6.1.5. Fair Play

Nadrzędna zasada, której wymagamy od zawodników grających w ligach Playarena, to zasada Fair Play.

6.2. Obecność na meczu

Po każdym meczu kapitanowie drużyn uzupełniają obecność zawodników swojej drużyny. W formularzu pomeczowym wpisują także liczbę zdobytych przez poszczególnych zawodników bramek oraz wybierają piłkarza meczu z drużyny przeciwnej. Uzupełnienie tych danych następuje w formularzu ustalania wyniku meczu. Tylko zawodnicy faktycznie grający w danym meczu dostają „obecność” od kapitana i tym samym uzyskują indywidualne punkty zawodnika. Zawodnicy grający w meczu, a nie zarejestrowani w serwisie Playarena, narażają swoją drużynę na późniejsze konsekwencje.

6.3. Ustalanie wyniku

Na wprowadzenie wyniku drużyny maja czas do północy 7-go dnia po zakończeniu meczu. Specjalny licznik w szczegółach danego meczu, odmierza pozostały do wykonania tej czynności czas. Wprowadzanie wyniku po zakończonym meczu składa się z jednej lub dwóch rund głosowania. Zakładamy, że grają ze sobą 2 zespoły: A oraz B.

Runda pierwsza głosowania:

• po rozegranym meczu kapitan drużyny A uzupełnia w serwisie wynik spotkania.
• uzupełniony wynik trafia do akceptacji do kapitana drużyny B.
• jeżeli kapitan drużyny B zaakceptuje proponowany wynik to uzgodniony wynik przeliczany jest na punkty w tabeli ligowej, a ustalenie wyniku kończy się sukcesem. Jeśli jednak kapitan drużyny B nie zgodzi się na propozycję kapitana drużyny A i prześle do niego inną propozycję wyniku, następuje druga runda głosowania.

Runda druga głosowania (ostatnia):

• druga runda głosowania jest rundą ostateczną, dlatego przed wpisaniem ostatecznych propozycji zalecana jest konsultacja (w drodze bezpośredniego kontaktu) prawidłowego wyniku pomiędzy kapitanami zainteresowanych drużyn.
po upewnieniu się, iż obaj kapitanowie zgadzają się co do ostatecznego wyniku kapitan drużyny A odsyła kapitanowi drużyny B poprawioną propozycję wyniku.
• po akceptacji ostatecznej propozycji wyniku meczu przez kapitana drużyny B, wynik meczu zostaje ostatecznie ustalony
• w przypadku braku akceptacji wyniku meczu przez kapitana drużyny B, mecz zostaje uznany za niedogadany i jego wynik nie znajdzie się w tabeli.
• przy ustalaniu wyniku meczu nie ma znaczenia, który z kapitanów jako pierwszy wyśle propozycję wyniku.

Uwaga: W przypadku wysłania wyniku przez jednego z kapitanów i braku jakiejkolwiek odpowiedzi ze strony drugiego kapitana, w wyznaczonym do wprowadzenia wyniku czasie, wynik zaproponowany zostanie wpisany do tabeli ligowej i uznany za ostateczny wynik meczu. Ósmego dnia wynik zostanie zaakceptowany automatycznie. Jeśli po 10 dniach wynik nie zostanie zaakceptowany prosimy o kontakt z Ambasadorem zarządzającym ligą.

W przypadku nagminnego nieakceptowania wyników przez drużynę Ambasador zarządzający liga może, według uznania, ukarać zespół odjęciem punktów.

6.4. Zawodnik meczu

Po zakończonym meczu każdy kapitan w imieniu całej drużyny musi zagłosować na najlepszego zawodnika drużyny przeciwnej. Proszę pamiętać, że osoby które w ciągu sezonu będą miały najwięcej punktów mogą zdobyc atrakcyjne nagrody.
Kapitanowie biorą przy tym pod uwagę opinię członków swojej drużyny, a ich głos jest wyrazem głosowania wewnątrz drużyny. Wyboru kapitanowie dokonują w formularzu ustalania wyniku meczu. (więcej o punktach dla zawodników 7.6. Zawodnik miesiąca)

6.5. Indywidualne punkty zawodnika

Punkty przypisywane są również do indywidualnego profilu każdego zawodnika.
Za każdy rozegrany mecz ligowy zawodnik otrzymuje 1 pkt.
jeżeli mecz jest wygrany, zawodnik otrzymuje dodatkowo 3 pkt.
jeżeli mecz zakończył się remisem, zawodnik otrzymuje dodatkowo 1 pkt.
najlepszy zawodnik spotkania otrzymuje jeszcze dodatkowo 2 pkt.
W jednym meczu zawodnik może zatem zdobyć maksymalnie 6 pkt.
Za mecz towarzyski zawodnicy otrzymują 1 punkt, niezależnie od jego wyniku.

6.6. Weryfikacja zawodników

W meczu ligowym wystąpić mogą tylko i wyłącznie zawodnicy zapisani do grającej drużyny.

Jeśli przed meczem wydaje Wam się, że w drużynie przeciwnej może być niezarejestrowany zawodnik, powinniście zgłosić to kapitanowi drużyny przeciwnej. To ważne, by sprawę wyjaśnić przed spotkaniem, ponieważ jeśli przystąpicie do gry, wiedząc o niezarejestrowanym zawodniku w zespole przeciwnym, nie macie prawa żądać walkowera.

Jeśli przy zgłoszeniu podejrzanej sytuacji, kapitan przeciwnika stwierdzi, że wszystko jest w porządku, a później okaże się, że w meczu był jednak udział nieuprawniony zawodnik, macie 48 godziny od zakończenia meczu na zgłoszenie sprawy Ambasadorom i ubieganie się o walkower.

Ambasador ma prawo wykluczyć z rozgrywek drużynę, w której barwach grają nieuprawnieni zawodnicy. Wszystkie pozostałe mecze drużyny wykluczonej zostają zweryfikowane jako walkower w wysokości 5:0. Wyniki meczów rozegranych pozostają bez zmian.

6.7. Odwołanie meczu

Spotkanie ligowe można bez konsekwencji odwołać najpóźniej na 48 godzin przed rozpoczęciem meczu.
Aby to zrobić należy wysłać wiadomość o odwołaniu meczu do Administratora Rozgrywek oraz powiadomić o tym fakcie kapitana zespołu rywali. Należy go powiadomić poprzez mu wysłanie wiadomości prywatnej na portalu. Dodatkowo można przekazać mu tę informację poprzez telefon / sms / wiadomość na Facebooku.
Odwołany mecz zostaje wykasowany z bazy danych. Każda drużyna w ciągu jednego sezonu może trzykrotnie skorzystać z takiej możliwości.

6.8. Niestawienie się

Zespół, który nie stawi się na meczu w umówionym terminie i miejscu zostaje ukarany walkowerem w wysokości 5:0.


§ 7.
Aktywność

7.1. Dzienne limity rozgrywanych meczów

Każda drużyna może w ciągu jednego dnia rozegrać maksymalnie dwa mecze ligowe, jednakże w tym samym dniu nie można rozegrać dwóch meczów ligowych z tą samą drużyną. Takie mecze zostaną anulowane przez Administratora Rozgrywek.

7.2. Maksymalna liczba meczów w sezonie między drużynami A i B

W sezonie 2016/2017 drużyny 1 i 2 ligi muszą rozegrać między sobą mecz i rewanż

7.3. Rotacje w trakcie sezonu

Istnieje możliwość awansu do wyższej ligi w trakcie sezonu, w przypadku gdy spełnione zostają następujące warunki:
• zwolniło się miejsce w wyższej lidze;
• drużyna jest liderem swojej ligi;
• drużyna decyduje się na przejęcie bilansu i terminarzu drużyny, którą zastępuje;

7.3.1 Awans z 3 ligi weryfikacyjnej do 2

Jest możliwy tylko przy całkowicie uzupełnionych profilach wszystkich zawodników oraz rozegraniu 3 spotkań w lidze. Maksymalnie w II lidze może grać 20 zespołów, w przypadku osiągnięcia tego pułapu powstanie nowa liga weryfikacyjna, aż do zapełnienia 3 ligi (20 zespołów) itd.

7.4. Nieaktywność

7.4.1. Pierwsza liga

• drużyna nie rozegrała meczu przez 30 dni
• drużyna nie wykazuje chęci do gry i nie podaje powodu nierozgrywania meczów
Nieaktywna drużyna może zostać usunięta z rozgrywek przez Administratora.

7.4.2. Niższe ligi

Drużyna nie rozegrała meczu przez 30 dni. (nie dotyczy miesięcy sierpnia, grudnia, stycznia i lutego – chociaż w te miesiące również należy rozgrywać spotkania)

7.5. Ranking drużyn

Ranking drużyn to ogólnopolska klasyfikacja 100 najaktywniejszych zespołów, które co miesiąc będą brały udział w wyścigu o miano "Drużyny miesiąca".

Reguły rankingu:

- W rankingu drużyn sklasyfikowane będą drużyny, które w danym miesiącu wyróżniały się niezwykłą aktywnością boiskową.
- Każdego miesiąca spośród wszystkich drużyn biorących udział w rozgrywkach wyłaniana będzie "Drużyna miesiąca".
- "Drużyną miesiąca" zostanie ekipa, która w ciągu jednego miesiąca rozegra największą liczbę meczów ligowych.
- "Drużyna miesiąca" otrzyma od naszego partnera nagrodę rzeczową.
- W przypadku takiej samej ilości rozegranych spotkań przez kilka drużyn, o zwycięstwie w comiesięcznym rankingu decyduje łączna ilość rozegranych meczów w całym sezonie.

7.6. Zawodnik miesiąca

"Zawodnikiem miesiąca" Ligi Nike Playarena zostanie osoba, która w ciągu jednego miesiąca zdobędzie najwięcej punktów indywidualnych w serwisie Playarena. Punkty te można otrzymać za:

- każdy rozegrany mecz ligowy - 1 punkt,
- każde zwycięstwo w meczu ligowym - 3 punkty,
- każdy remis w meczu ligowym - 1 punkt,
- każdy tytuł zawodnika meczu - 2 punkty.

Zasady przyznawania tytułu "Zawodnika miesiąca":

- Tytuł najlepszego zawodnika miesiąca otrzyma osoba, która w przeciągu jednego miesiąca zgromadzi największą liczbę indywidualnych punktów w serwisie Playarena.
- Punkty przyznawane będą za mecze rozegrane w określonym miesiącu, co oznacza, że jeśli wynik meczu rozegranego np. we wrześniu zatwierdzony zostanie dopiero w październiku, to punkty przyznane zawodnikom zaliczą się do wrześniowej klasyfikacji.
- Fałszywe dane profilowe lub brak prawdziwego zdjęcia w karcie zawodnika będzie skutkowało wykluczeniem danej osoby z klasyfikacji najlepszych graczy.
- Wszelkie objawy nadużyć, mające na celu sfałszowanie wyników klasyfikacji na najlepszego zawodnika, będą groziły dyskwalifikacją.
- W przypadku takiej samej liczby punktów zgromadzonych w ciągu jednego miesiąca przez większą liczbę osób, tytuł najlepszego zawodnika miesiąca otrzyma gracz, który w ciągu całej historii swoich gier w Lidze Nike Playarena, zdobył najwięcej punktów.
- Tytuł najlepszego zawodnika miesiąca można otrzymać tylko raz w ciągu jednego sezonu.
- Każdy MVP danego miesiąca otrzyma w nagrodę jeden z czterech najnowszych modeli obuwia piłkarskiego Nike. Do wygrania są buty Mercurial Superfly, Magista, Hypervenom lub Tiempo.
 
§ 8.
Postanowienia końcowe i dodatkowe


1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany całości regulaminu lub jego punktów w dowolnym momencie.
2. Sprawy nieujęte w regulaminie rozstrzygają Ambasadorowie.

 

powrót do listy

Komentarze

Brak komentarzy
Jeżeli chcesz dodać komentarz, musisz być zalogowany. Zaloguj
Advertisement